Laitetaanpa välillä jotain muistiin ettei aivan kaikki unohdu...
Kesäkumeilla tuli ajettua n. 13500km. Nangkangit eivät vaan tykänneet kasvaneesta camberista ja takafillarit ovat kuluneet epätasaisesti sisäreunoista. Muuten ovat tasaisesti kuluneet ja pintaa riittää joten takarenkaat vaihdetaan vanteilla ristiin. Tähän ongelmaan ratkaisuksi tuli briteistä Hardracen säädettävät tukivarret:

Lisäksi madallusjousien asennuksen jälkeinen oikealle vetäminen todettiin johtuvan antautuneesta oikean puolen etuiskarin yläpäästä, tähän lääkkeksi tilasin SKF:n yläpään kumit ja Sachsin yläjousilautaset molemmin puolin. Silti vanha kunnon tuuninkimörkö morjesteli olkapäältä sillä seurauksella että laitoin sittenkin BC Racing BR:n eilen tilaukseen Mamasanilta kun näytti olevan vielä hyllytavaraa

Nykyään näihinkin on tarjolla myös BR:ää mutta en saanut äkkiseltään tolkkua että tuleeko uniball-yläpäillä vai kuinka, selvinnee kunhan paketti ilmestyy postiin.
Keulaan kiinnostaisi tilata nuo jos perstasku antaa myöten:
https://www.ebay.co.uk/itm/volvo-s60-v60-R-design-polestar-front-bumper-splitters-winglets-14-15-16-17-L-R/182841605398?hash=item2a92357d16:g:KvEAAOSw5cNYfXfnTuota luonnotonta rengasmeteliä piti myös hieman aloittaa vaimentamaan, par kuvatusta siitäkin:

Ja kontin puolta hieman aloiteltuna:

Tämän kuvan jälkeen kävin vielä kaverin tallissa ja avustuksella lisäilemässä mattoja, tuota STP Gold 2,3mm:stä asennettiin nyt lattioihin takajalkatiloja myöten. Muutos on kyllä huomattava

Täytyy ensi keväänä ottaa myös ovet ja etujalkatilat työn alle. Mietinnässä on myös josko käyttäisi sisälokarit irti ja käsittelisi Noisekillerillä tai vastaavalla.
Öljyjen vaihdosta on nyt palttiarallaa 15tkm ja mittarissa kohta puoliin 210tkm, ns. välivaihdon voisi puuhailla pois vaihtamalla myös naftasuodattimen ja raitisilmasuodattimen. Mitään "teknistä" vikaa ei ole autoon ilmaantunut jos mukaan ei lueta kiinan ledien testausta pitkien polttimoiksi jolloin tuli "ajovalot toimintahäiriö"-ilmoitus. Vaihdoin varmuuden vuoksi normi H9:t takaisin.
Jos jotain kiinnostaa niin tuo Korrekin Cure on myös osoittautunut todella hyväksi sijoitukseksi, ikinä ei ole auton pesu ollut näin helppoa! Vaahdottelut olen tehnyt edelleen BH:n Autofoamilla mutta kinnastelut Korrekin omalla TFC Reloadilla. Viimeistelyaineen olen levitellyt muistaakseni 3:een kertaan, ja nyt purnukka on finaalissa. Pinnoite tuntuisi toimivan melkein kuin uutenakin
