Lanssi koki katsastuksen hyväksytysti 1. päivä ja sen jälkeen tullutkin eilistä ja tätä päivää lukuunottamatta ajettua sillä vain noin 1800km.
242:lle ei kummoisia ole tapahtunut. Tänään käytin turbon ja pakosarjan irti. Aiemmin kaksi turbon pulttia pakosarjaan oli löystynyt, kiristin ne silloin mutta jäi pikkaisen vuotamaan vielä ja pakosarjasta vuoti nyt ykköspytyn tiivisteen välistä. Tiivisteet olivat vielä ehjät, joten kevyt kerros pakoputkitahnaa pintoihin ja nippuun.
Moottorin sivutuki ois tehtävä kun vaan sais aikaiseksi, kone heiluu sen verran paljon eri tilanteissa, että pakopesän nurkka, johon hukkaportinkello alunperin kiinnittyy, hakkaa koriin. Onhan siinä toista senttiä rakoa sentäs

Nyt kun on suora verrokki käytettävissä niin tuli todettua, että M90:ssä on huomattavasti lyhemmät vaihdevälit samanlaista keppiä käyttämällä.