Noniin, em. luetun jälkeen jäi mielikuva, että on haitallista ellei peräti vaarallista jos moottorilämmöt jää 60C:een. Siispä tästä heränneenä vetoakselirempan jälkeen termaria vaihtamaan, ja vanhan tilalle tuliterä t=90C, tm. Gates TH35991. Nyt n. -13C ja Webasto päällä just nippanappa +60C moottoritiellä ja ilman Webastoa +53C ja allekin, öljyt +60...70C l. onko tämäkin termostaatti rikki (siis uusi), vai vaatiiko Volvo-talviauto maskisuojat aina? Nyt uuden termarin myötä tulee EasyDiag2+ - lukijalla uusi virhekoodi: "ECM-P011662 Engine Coolant Temperature Circuit Range/Performance. Algorithm Based Failures. Signal compare failure."
Millä lähtee, jos lähtee, ja mitä lie tarkottaa? Anturivika termostaattikotelossa + termari jumissa-auki (uusikin, miten voi olla kun nämä on lähtökohtaisesti aina kiinni-asennossa kun paketissa)?