Nimenomaan ei, koska sitä ei koskaan tiedä että kenellä se auto päätyy & käyttäjiä ja omistajia on monelaisia.
Se moottorinohjausskaala täytyy saada niin laajaksi, että sillä voi ajaa sekä RE85 & 98E10 aineilla ilman minkäänlaisia muutoksia.
Minä en ainakaan murehdi seuraavasta auton omistajasta, koska luultavimmin olen ns. loppukäyttäjä.

Ja jos satun kotteron myymään, palautan sen orkkikseksi tai sitten myyn sen muutokset dokumentoituna. Joten siinä mielessä se ei ole ongelma.
Ja minun taitoni eivät sen moottorinohjauksen skaalan laajentamiseen riitä, koska se edellyttäisi rankkoja koodaustaitoja ja alkuperäistä lähdekoodia, vaikka sen motikankin osaisin tehdä ihan omin pikku kätösin.
Kaikkihan olisi hienosti, jos moottorin ohjaus ymmärtäisi laajakaistalambdaa ja korjausikkuna olisi riittävän iso.
Yli 30% lambdan korjaus ikkuna on bensiinikäyttöisessä turhan iso, koska se ei paljasta anturivikoja, ennenkuin tuho on totaalinen tai vaatii vähintään sen kaksi lambda-anturia. Koska motikka ja LH on suunniteltu aikana, jolloin E85:sta ei ollut edes tietoa kuin korkeintaan brasiliassa.
Jos moottorinohjauksen skaala pitää saada niin laajaksi, niin sitten säädettävä ohjaus (mega, tatec, dta tms.).
Kaikki muu on kikkailua, joka ei toimi kunnolla. Kuten lämpötila-anturi huijaukset yms. Koska polttoaineiden erilainen käytös on muutakin kuin pelkkää energiasisältöä!