EDIT:
Lisää tietoa kaivettu. Ilmeisesti jonkuverran näitä B200E E85 muutoksia tehty, vieläpä onnistuneesti.
Sulla oli näköjään kylmäkäynnistystä varten toi bensasuutin. Helsingissä nyt ei varmaankaan alle -20C laske, joten voisi toimia ihan OK ilman lisäsuuttimiakin?
Helpoin keino ilmeisesti ottaa ohjauspaineen säätimeltä töpseli irti? Pientä hienosäätöä sillä "seos" ruuvilla ja tarpeenvaatiessa säätö päästömittarilla tai seosmittarilla.
Käyttäjä Xuppo kertoi laittaneensa ennakkoa lisää. Näissähän toi ennakon säätö ei vaikuta kuin tyhjäkäynnillä(?), eli onko tosta oikeasti mitään hyötyä?
Ps: Ei tällä E85 muutoksella varmaankaan mitään taloudellista hyötyä saa, mutta olishan sitä hauska kokeilla. Ainakin ekologisempaa, jos ei muuta 
No tota, se ohjauspaineensäädin pitäisi kyllä modata ihan oikeasti kuntoon, sillä ne seokset saisi varmaan aikaliki kohdilleen, eli auki ja oliko siellä jotain jousia, niitä säätämällä vaihtamalla miten lie..
Mulla oli yksinkertaisesti katkasija sen töpselin piuhoissa ja putkessa lambda + mittari. Käytännössä homma meni niin että kun alko näyttää laihaa niin pari minuuttia nappi pohjaan (vastus lämmittää ohjauspaineensäätimellä jotain metalliliuskaa) ja nappi pois, monesti se sitten unohtui ja meni liika rikkaalle...
Huomasi myös kulkupuolessa kun oli laihalla tai rikkaalla, ei kulkenut kovin reippaasti.. johonkin 11l/100km lukemaan joskus sillä pääsin.
Ja kyllä se alkoi olla aika nihkeetä jo pakkasen puolellakin käynnistyä ilman bensaryyppyä, varmaan johonkin -5 tai max -10 (hyvällä akulla) vois vielä koittaa sinnitellä..