Vika ei ollutkaan venttiilissä, vaan imusarjantiiviste vuosi reilusti. Kantta en irti repinyt. Peltisarja/tuplien imusarja niin nuo laippojen korkeudet ei passaa. Viimekesänä jäi näköjään 4-pytyn kohdalle huolimaton sovitus niin ettei imusarja kiristynyt tarpeaksi (noin 1mm ero). Nyt toimii ja käy tasaisemmin.
Yleiskuvaa..

Samalla kun sarjat oli irti muokkasin hieman peltisarjaa lisä maavaran toivossa. Parit viillot putkiin, taivutus ja pakoputken alulle sama homma. Maavaraa tuli sen minkä pystyy ja voi huolettomasti ajaa

Peltisarjan pakoputken liitos tosiaan tulee vakiona useita senttejä alemmas kuin alkuperäisillä osilla.
Myös kun sarjat kerta irti oli, sovittelin tulevan b20 koneen kanavat istumaan näihin.

Imukanava mallinvuoksi kannenrinkula paikoillaan (tämä tilanne on myös nyt paikoillaan olevassa b18 koneessa/ jos vakio kanteen tuplat laittaa, Misabin imusarjoissa reikä kannenpäässsä vajaat 41mm, vakio kannessa noin 36mm)
Ennakkoon isonsin imukanavan lähdöt tasan rinkuloiden kokoisiksi kun muistelin etei misabeissa oli sen verran isommat kanavat.

Tuolta siis tilanne suunnilleen näyttäisi jos ennakoi ilman imusarjaa isontaa rinkulan verran, ihan ei keskelle osu kanava, kaikissa sama
juttu.

Tuossa kohdistettu, pakokanaville tein saman.
Pakokanavia kaivoin enemmänkin kuvanoton jälkeen.

Uusi koneaihio siis hankittu ja kasautuu pikkuhiljaa, tuskin tänäkesänä vaihdan, olisin vaihtanut jos aihio olisi "pelkillä tiivisteillä" korjaantunut,mutta männänrengasrikko/pystynaarmu pytyssä niin menee porailuksi. Samalla rahalla sitten 92mm. Tuolla nyt ei kiire ole ja kyttään myyntipalstaa jos tekee "löytöjä".