Ruiskupumpun rele vaihdettu, ehjä oli vanhakin. Raakasti ryypyttelemällä käymään ja pysy käynnissä kaasuttelemalla, eli ei toimi kylmänäkään.
Kaasuttelemalla käynti on kuitenkin suht normaalia, eli kaikki komponentit luulis boxeja myöten olevan kunnossa, koska käy tuossa vaiheessa. Kipinä tarkastettiin jo kolmatta kertaa. Vaikuttaa siltä että ei vain syty

Varmaan ainoat keinot koittaa pumpulla ajaa täyttä tankkia tyhjemmäksi ja laittaa 98a tilalle lisää. Etanolia siellä on nyt yli puolet. Ja polttoainetta tuli kyllä moottoriin, kun alkoi haisemaankin.
Sinänsä erikoista kun pari päivää menty jo tuollaisella 70% e85 ja loput 95 seoksella ja sitten yhtäkkiä alko puutumaan ja nyt ei saa enään kovin helpolla käymään.
Voisko sitten esim asentoanturi olla hajonnut? Nimittäin yhden kerran se kävi eilen iltaalla aivan normaalisti yhdellä käynnistyskerralla. Sammutus ja taas oli vaikeaa.
