0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
850:n moottorin muovisuojan kannesta meni yhdestä mutterista TX30 kanta pskaksi. Oli jostain syystä jumahtanu ihan julmetun kovaan (katkesi myös yksi kärki siinä temutessa sitä auki ). Onko ideaa millä saisi poikkeen? Hitsivehkeitä ei ole, että saisi siihen muuta nysää kiinni. Edit: Yksi vaihtoehto on pilkkoa se muovikansi tietysti ja laittaa irroitusöljyä tms. sinne mutterin kannan alle, mutta en nyt ensimmäisenä siihen lähtis.
Saako siihen ulkopuolista ulosvetohylsyä? Vastakierre-poranterät on kans kova sana tommosiin kun pääsee kunnolla poraamaan
Se kun on sellanen isokantainen, niin en oikein tiedä millä siihen pääsisi käsiksi.Tässä netistä napattu kuva vastaavasta 10v koneen muovisuojasta, jossa noi muovisuojan mutterit näkyy ja se iso kanta niissä.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Alumiinista ruuvin irroittaminen kannattaa tehdä hakkaamalla vasaralla vääntiötä samalla kun kääntää. Alumiinioksidi on kovaa ja haurasta.Hakkaa ruuvia, Tee rälläkällä talttapäämeisselille ura jos torx on pilalla ja hakkaus-kääntö menetelmällä auki.
Tää hakkaus-kääntö on kyllä todettu monessa hyväksi. Ikäänkuin "pulttipyssy"
No nyt! Miten tätä ei ite tajunnu. Yksinkertaisimmat ratkaisut voi olla parhaita, tällä varmaan lähden kokeilemaan ensialkuun.
Eka tyhmä kysymys tulee multa, onko b19 ja b21sen kansipahvi sama.Eli palotilaa muokattaessa voin käyttää mallia b19sen kansipahvista?Yhdistetty vastaavat topicit -Chall
Ihan vaan simmonen pikku kysymys että miten tämä on sitten mahdollista mittaristo kuin joulukuusi ja auto käy normaalisti
Palaa ihan normikirkkaudella? Ettei ole maattoviasta kymysys?