Kiitos kuvista! 
En sitä pulttia millään lämmittänyt. Suihkuttelin WD-40:stä, odottelin 15 min, harjasin teräsharjalla ja suihkutin irroitusöljyä uudestaan.
Irroitin sen alapallon mutterin pulttipyssyllä; pultti pysyi paikallaan.
Oma pulttipyssy on 60€ halpis, jonka pitäisi tuottaa noin 570 Nm irroitusvääntöä.
Pyöränlaakerin mutterin avasin samalla pulttipyssyllä ja lähti helposti irti, niin en tiedä mitä on tapahtunut.
Tänään yritin liotella pulttia vielä aamupäivän ajan irroitusöljyllä ja hakkasin pultin päähän moskalla.
Ei irronnut.
Oli sitten pakko nöyrtyä, ja käydä Motonetista ostamassa tarvike tukivarsi,
niin leikkasin sitten pallonivelen varren poikki.
Ruostunut pultti lähti irti laakeripesästä vasta kun olin leikannut sen puoliksi ja kuumentanut.
Harmittaa nyt lähinnä sen takia, että edellinen tukivarsi oli Volvolainen, jonka molemmat puslat olivat ehjät ja tuon tarvikkeen puslat kestävät ehkä puolet siitä...
Aluksi meinasin että ostan sellaisen Meyle Heavy Duty osan, jossa on 4 vuoden takuu, mutta silloin tarvisi vaihtaa myös apparin puoli, ettei ohjaustuntuma mene hassuksi.


Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla