0
Kaasarimakkara ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mistäs vois etsiä uudet pakosarjan tiivisteen ja turbolta pakoputkelle lähtevän tiivisteen, moottorina D5244T2?
Siniseltä? Bensamoottoriin ei ainakaan maksa paljoa.
850:n moottorin muovisuojan kannesta meni yhdestä mutterista TX30 kanta pskaksi. Oli jostain syystä jumahtanu ihan julmetun kovaan (katkesi myös yksi kärki siinä temutessa sitä auki ). Onko ideaa millä saisi poikkeen? Hitsivehkeitä ei ole, että saisi siihen muuta nysää kiinni. Edit: Yksi vaihtoehto on pilkkoa se muovikansi tietysti ja laittaa irroitusöljyä tms. sinne mutterin kannan alle, mutta en nyt ensimmäisenä siihen lähtis.
Niistä ohjauksen rajoittimista vielä. Saako vaihdetuksi pihalla ilman renkaan irroitusta ? Nyt sataa ja ei pääse kyykkimään auton vierelle.
Saa ne vaihdettua ilman auton nostamista ja renkaiden irrottamista, kun vaan avaimet pysyy käsissä, räikkälenkki taitaa olla paras siihen
Oisko kellään ideaa missä vois vika olla, ilmeni tankkilaitteen vaihdon jälkeen. Herjaa tulee matalasta polttoaineen paineesta, aluksi ajattelin että suodatin meni tukkoon. Suodatin vaihtoon, ei vaikutusta. Meno on vähän tahmean olosta. Ja tankkaus on vaikeaa, putki ei vedä. Eli se pätkii samalla tavalla kuin liruttais korkkia myöten täyteen. Ja -02 v70 d5 kyseessä..
Oisko vaan ilmaa järjestelmässä?
Popniiteillä olivat nuo , ja tunkkasin kyljen ylös niin sai paineilmaniittipyssyn mahtumaan paremmin hollille. Reunahuomautuksena , että molemmat puolet kannattaa porata irti ennen sen rajoitin palan niittaamista, jää enemmän tilaa porailla. Olis ollut aika tuskaista niitata käsiniitarilla se 4mm rosteriniitti.Noin päin mä ne järkeilin, 50% mahdollisuus , että meni oikein päin
Menikö nuo oikein päin ?