0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Millä tunnistaa helpoiten 13 millisen ja 9 millisen kangen toisistaan kun ne on koneessa kiinni
Mittaamalla, jos alakerta on auki. Vai mitä meinaat?
Katoppa tuo ketju jos ois jotain apuja. En viitti uudestaan selittää mitä ite noista tiiän...http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=6554.0Tarjoo sinne poistoletkuun varovasti paineilmaa.
Kuinka tässä omassa vollessa saa tuon Service merkin helekattiin, olen nyt kolmella eri hommelilla kokeillu ja vielä omalla OBD lukijalla, mutta ei vaikutusta.Eli kyseessä on vm98 V70 bensa.
Saa sen vaikka bilteman tarkoitukseen olevalla työkalulla, jota ei enää myydä.Mulla kyllä semmonen löytyy.Jos haluat valon pois ja liikut Tampereen seudulla, tökkäsen sen kyllä ilman korvausta pois...
Mittaamalla, jos alakerta on auki. Vai mitä meinaat?Tuossa mun esimerkkikuva kangen mittauksesta, kyseessä siis 13mm kanki.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Joo, sopivasti parinviikon päästä sinne päin ollaan tulossa. Tuota jos pistän privaviestiä tulemaan kun ollaan siellä paikkakunnalla tekis sit trehvit asian tiimoilta jonnekkin fiksuun paikkaan, kuten pirkka hallin parkkipaikalle vaikka Helpompi tulla lempäälän suunnasta sinne
Onnistuuko sellasellakin? Paljon oon lukenu juttuja siitä miten ei onnistu oikeen millään '98 mallissa.
Minäkin oon ja hoitanut homman tuolla piliteeman superhypervälineellä. Tuu käymään niin näytän.
Kiitoksia, olihan ne 13milliset Eli sen sai kiintoavaimellakin katottua, varmistin vielä ottamalla kanget irti Mutta jatketaan uudella kyssärillä. Se huohottimen putki oli puoliksi poikki. Mitenköhän se on huohotukseen vaikuttanut?
Näemmä kannatti vähän potkia . Oikeestaan harmi etten ostanu koko pataa pyörineen perkeleineen ni olis seki ongelma ratkennu kätevästi