0
0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Suosittelen käyttämään tasapainotuksessa. Kun koko kierroksen painotus ei montaa kymppiä maksa..
Ja kun balanssi voi muuttua jo ajokaudessa kilometreistä ja käytöstä riippuen, niin ei hirveesti himottaisi alkaa kötöstelemään mahdollisesti vuosia vanhoja puntteja entisille paikoilleen...
Tuosta tuli mieleen että yks kesä piti kahdesti painottaa renkaat ku alku täristään. Taispa sillon mittariin tullakki 25tkm
Tiedän useammankin enempi ajavan, jotka puntittaa renkaat aina kausivaihdon yhteydessä, ja aina niihin on pientä heittoa ilmaantunut.
Oisko tuolla suuri merkitys jarrutasapainoon jos laitan 940 taka-akselille 38mm mäntäisen satulan. Toisellapuolella on 40mm.
Onko jollain käsillä painelaakeri volvo: 1018170 SACHS: 3151 190 031Elikä 100, 200 ja 700 sarjan volvojen painelaakeria. Onko tämä kuinka korkea? Ja mitä eroa tuohon "normaaliin" uudempaan malliin 1000712http://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/clutch-control/clutch-mechanical-parts/releaser-clutch/release-bearing/1018170/http://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/clutch-control/clutch-mechanical-parts/releaser-clutch/release-bearing/1000712/(etsinnässä siis korkeampi kuin tämä vakio 35mm korkea painelaakeri)
Sitten eikun metsästämään jos näin on!
Tarkat on kädet tuntemaan jos 5g heitto tuntuuPutsaat joka liikkeellelähdön jälkeen kiven muruset vanteista?
Oon törmänny siihen Volvoissa että 5g tuntuu. Tasapainokoneissa kun monesti painotetaan 5g toleranssilla niin yhteensä helpsti jää se heitto. Omassanikin joskus tärisi/värisi, piti vetästä ihan nollaan. Vannekohtaistakin toki. Joitain bimmereitä myös että on herkkä.