0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mitäs kaikkee Tdi:n jakopäässä on? V-pumppu, kiristin ja vapaapyörä? Ja tietenkin sit kampura ja nokka ennenkun joku irvileuka pääsee kuittaan.Vai onko ees vapaapyörää?
Alkaa olla viisi vuotta ikää hammashihnoilla, joten taidanpa vaihtaa vaikka ohjelman mukaista ajomatkaa olisikin vielä jäljellä noin 20 tkm. Kuulostaako oheinen lista sopivalta viispyttysen perushuollolta, vai jääkö jotain uupumaan?N 904 980 02 hexagonal head bolt M18X1,5X110 (kampuran pultti)069 105 263 toothed belt pulley (kampuran vetopyörä)054 115 147 B seal 35X48X10 (kampuran etustefa)074 109 119 R toothed belt Z=122 (jakohihna)074 109 243 F tensioning roller (jakohihnan kiristin)N 010 377 1 hexagonal head bolt M8X62 (kiristimen pultti)046 198 113 installat.set for toothed belt Z=80 (ruiskupumpun hihnasetti sisältäen jotain)074 121 005 N water pump with gasket AAT,AELN 100 833 01 hexagon head bolt (combi) M8X68-S1 (vesipumpun pultti #1)N 010 358 1 hexagonal head bolt BM8X33 (vesipumpun pultti #2)069 121 113 thermostat 87CN 901 368 02 round seal 60X3,5 (termarin tiiviste)046 903 137 M ribbed v-belt for vehicles with air condit. 21,36X1722MM AAT,AEL (apulaitehihna)046 103 483 A gasket (venttiilikopan tiiviste)Apulaite- ja ruiskupumpun hihnojen kiristimet ajattelin tarkastaa/vaihtaa tarpeen mukaan. Nokka-akselin stefoja en ajatellut vaihtaa. Hehkutulpat on vaihdettu jo aiemmin.Onko jollakin myydä/vuokrata/lainata tarvittavia erikoistyökaluja (nokka-akselin lukitsin, viskokytkimen irroitustyökalu, jäähdyttimen ripustusteline)?
(Kuva poistettu lainauksesta.)http://www.ebay.de/itm/NEU-VW-Original-Zahnriemen-Satz-T4-TDI-LT-Spannrolle-2-5L-ACV-Motor-Wasserpumpe-/171730328837?hash=item27fbecdd05Tuollaista sälää. Audiclubin puolella joku kauppasi hammaspyörienkin vaihtoa, mikä tuntuu vähän liioitellulta.
Onkos tuo käypänen omaan manuaali 02vm D5 V70 kanssa. http://www.autonvaraosat24.fi/luk/971000
On.
-98 v70 2,5tdi:lle korjausopasta?
Jos vastaanki itse itselleni mitä löysin tuolta klracingin sivuilta niin luki rek lamell tjocklek: 7,1mm (om man kör med sinterlamell måste tryckplattan chimsas 1mm)Niinku nyt joku kertoo että meinaako tuo ny sitä juuri että 1millin simmit laittaa?
Volvo 740 mittaristossa ei pala kässärin varoitusvalo. Polttimo vaihdettu. Mittaristo vika vai jossain kahvan lähettyvillä kytkin?