Strobolla katot hihnapyörästä, siinä muovikotelossa on asteet. Jakajaa kääntämällä säätö, en kyl usko olevan pielessä jos ei mitään irroitettu.
Jep. Virranjakakaan ei ole koskettu ollenkaan rempan yhteydessä.
Jako kasataan joko apulaitepyörän sytkämerkki suoraan ylöspäin, tai sitten jakohihnan toisen suojapellin ura suoraan kohti nokka-akselia, ne eivät siis tule samaan asentoon. Jos se on ollut pielessä, B200E:ssä ymmärtääkseni venttiilit tapaa mäntiin, onko koneessa puristuksia?
Meni nyt jotenkin vähän ohi tää. Siis apulaitepyörän asennolla on kuitenkin väliä?
Jako kasattu näillä:
Nokka

Kampiakseli

Konetta käsinpyöritellessäkin puristuksia tuntuu ihan normaalisti olevan, eikä startillakaan pyörittäessä kuullosta erikoisemmalta (vrt. jos tulpat olisi irti)...
Kai tässä pitää alkaa varautua vähän isompaan kansiremppaan

, kun mun ymmärrys alkaa loppua tohon, että kipinää ja bensaa tulee ja sytkänkin pitäis olla kohdillaan, mutta ei edes lupaa.
Taitaa lähteä Volvo kohta tutun korjaajan talliin ihmeteltäväksi
