0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Noi bendixit on semmosia perkeleitä, että niihin ei saa mistään korjaussarjoja, jolla männät ei jäisi totaalijumiin kunhan satula on 5 min huilannut koskemattomana. Ei volvolta eikä tarvikkeena. BTDT, mulla on, tai siis oli, 2 paria noita bendixejä mistä ei millään maailman konstilla saatu toimivia kun tiivistekumit on liian kireitä. Ois pitäny ehkä kaivaa motivaatiolaatikkoa vielä sevverta että olis viritelly vaikka kilotiivistekaupasta o-renkaat sinne, mutta ei tullu tehtyä.
Hmm. Kyllä mä oon seiskan bendixejä saanu ihan hyvin toimimaan sekä Volvon että tarvikkeen tiivisteillä.
Sensijaan oon epäillyt että niitä on erilaisia, koska emännän autossa on myös bendixit, sillä versiolla missä on se tosi helposti asennettava pölysuojakumi, ja siinä tarvikeosilla homma pelas ku buikki, ei mitään murheita ja rempan jälkeen menty kaks vuotta.
Tämä nyt on vain oma mielipide, mutta jos on tarkoitus käyttää aktiivisesti ja pitää pirssiä pidempään, laittaisin molemmat puolet samoihin aikoihin samanlaiseen iskuun. Käyttöikä kuitenkin suunnilleen sama, niin tartte olla koko ajan entraamassa eri puolilla jotakin. Pitkässä juoksussa tule sen kalliimmaksikaan.
Täytyis kasipätkään vaihtaa laatikko. Automaatti, 10v vapari kyseessä. Kuinka tarkkaa se on minkä laatikon sinne laittaa?Oon käsittänyt että esimerkiks T5 laatikko on eri välityksillä, mutta käykö vaikkapa ykköskoppasen vapari V70:n laatikko?
Onkohan volvo s60 D5 ylätukikumi jälleen rikki, vai voisiko olla jokin muu vika? Kiihdyttäessä kone heilahtaa konehuoneessa aika äänekkäästi täräyttäen koko autoa ja sama tapahtuu kun päästää kaasusta irti? Kumi on vaihdettu edellisenä keväänä viimeksi.