0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
No tämäkään ei uudella anturilla ratkennut! Voiko tuolla syylärissä tuo vesi jäähtyä jopa ilman ajoviimaa/flektiä niin paljon ettei se tavoita 92°C lämpöä ennenkuin pata on +100°C Koekeittämällä anturit toimii, mutta vaikka lämpömittari alkaa näyttämään kannesta 98°C niin siltikään ei vielä kytke syylärissä!Onko Volvolla edes alkujaan käytetty tuota anturia? Jos on niin onkohan se ollut paljon kylmempi?E: Kannessa oleva lämpöanturi sanoo 100 - 102°C kun tuo 92°C flektin anturi kytkeytyy syylärissä.Nyt kysymys kuuluukin, onko tuo liikaa? Eli tilaanko kylmemmän anturin vai annanko olla tuollaisenaan?
ihan normaalit noi lämmöt on. Itselläkin flekti potkaisee käyntiin kun kannessa on lämpöä 94-98°C
pieni varmistus ennenkuin kytken väärin elikkä lh 2.4 ykk anturin pinni järjestystä mietiskelen, alla olevassa kuvassa (mikäli tämä pätee tuohon älhoon anturiin ? tuo + supply kuvastaa ilmeisesti 1 (A) pinniä siellä anturissa?(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kyselin juuri tuolla omassa showroomissa et kuuluuko 940 ft olla alipaineletkussa takaiskua joka menee ilmastoinnin läpille ja onko näissä alipainesäiliötä kuten vanhemmissa 740 on. Nythän ahtopaine painaa läpät kiinni jos ei takaiskua ole.
Kuuluu olla takaisku, ei ole alipainesäiliötä.
Tarvikeliikkeestäkö joku vai vaan volvolta tilaamalla
Pitääpä kysellä. Kumiletku on 4mm sisältä nii on ehkä haastetta.. valttorilla on paineilma linjaan takaiskuja mut ei edes pää punasena puhaltaen auennut. Eli ei toimi.
Mun ysissä takaisku näkyy tuossa öljytikun yläpuolella.