Löytyy varmaan monta aihetta tähän kysymykseen

, mutta potilas on XC90 D5 185hp
Vaihdoin jo dpf paine-eron koska väitti että hiukkassuodatin täynnä ja ei oo enää herjannut sitä.
Nyt antaa vikaa 1507 ja rankemmin kiihdyttäessä limp mode saapuu jälleen eikä ajamisesta tule mitään.
Vikahan on nyt sitten mahdollisesti tukikumi, välijäähdytin, ahtoputkisto tai vaikka turbon säätömoottori on rikki.
Tukikumin osuutta tukee kiihdyttäessä tuleva ravistelu.
Kaasuttaessa ylimääräistä suhinaa ei kuulu mistään, ex S60 teki samaa kun ahtoäänenvaimennin(resonaattori) oli irti mutta tässä vehkeessä näytti olevan ehjä.
Jotenka onko millanen homma vaihdella tukikumeja itse vai joutuuko soittelemaan pajalle?
