Voimakas camber (renkaan sivukallistus) saa renkaan kulumaan, mutta sinun tapauksessa kulmat ovat niin pienet, että ei aiheuta kulumaa. Camber on voinut muuttua jos on vaihdettu niveliä (alapallo) tai tukivarren puslia, niissä on kuitenkin aina hieman mittaheittoa. Takana on ilmeisesti vain yksi säätö/puoli, joka vaikuttaa sekä auraukseen että camberiin.
Caster vaikuttaa ohjauksen palautumiseen ja raskauteen/keveyteen, sitä ei pysty säämään ellei siirrä tolpan yläpäätä ja/tai tukivartta korissa. Caster on iskarin yläpään ja alapallonivelen välisen (kuvitellun) suoran kulma verratuna pystysuoraan.
Omassa volkkarissa pystyy säätämään edessä kaikkia kulmia, alatukivarren takapäässä on epäkesko (vaikuttaa camberiin, casteriin ja auraukseen), yläpallo on epäkeskolla kiinni (camber, caster, auraus) ja vielä raidetangosta auraus. Siinä kulmien säätäminen tehdäänkin kokeile ja mittaa periaatteella, koska yhden säädön muuttaminen vaikuttaa kaikkiin kolmeen kulmaan.