0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Irrotushaarukalla on tähän mennessä lähteneet kaikki jos ei muulla ole irronnut.
Kaverin Volvo 745 B200k ja ongelmaa alapallonivelen kanssa......millä helvetillä se lähtee irti? Omasta 945:sta lähti ihan lekalla naputtelemalla, mutta kaverin 745:sta ei ole inahtanutkaan. On kokeiltu ulosvetäjää, tunkkia, lekaa, CRC:Tä, WD-40:iä ym. eikä mihinkään. Pitäisi siis saada irtoamaan alatukivarresta. Vissiin alkuperäinen alapallo, kun on noin perkeleen tiukassa.Onko mitään ideoita?
Mites kannattaa kytkeä kylkivalot? 4kpl perpuoli
Releen kautta.
eli 5 napanen rele ja molemmin puolin oma virta josta haarottaa ne kaikki? Vai mikä nyt olis fiksu johdotustapa
eihän kallistuksen vakaaja ole kiinni? Vakaaja irti ja kangella väännät alapallon irti.
Mitä tarkoitetaan "reaktiotangolla" ? Kallistuksenvakaajaa?
Vakaaja on vielä kiinne. Omasta lähti ilman vakaajan irroitusta.
Tarttis vähän mittailla Volvon virtoja ku aamulla oli akku loppu.Miten mitattiin yleismittarilla kulutusvirta?Siis tarkotus olis mitata auto sammuksissa se virta mitä menee kokoajan kellolle, radiolle yms..