0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
740 muuttumassa manuaali vaihteisesta automaatti vaihteiseksi. Ja törmäsin ongelmaan, kytkin on nestekytkin ja se pitäisi purkaa pois. Mistä kohtaa sen saa poistettua sillein kätevästi että ei tarvitsisi vaihtaa jarruneste säiliötä? Vai pystyykö sen tulppaamaan jotenkin, esim. letku poikki ja hana siihen tai jotain
Mä olen nähnyt sellaisenkin toteutuksen, että letku ~8cm säiliöstä poikki ja pultti sisään ja klemmarilla kiristys
Mk2 v70 perus sinisen värikoodi
240 vedenpoistoreijät edessä lienee tukossa, kun näin monsuuniaikaan kastelee mm. sulakerasian aika tehokkaasti.Sateen loputtua menis niitä rassaamaan, mut missäs kohtaa ne nyt olikaan siellä konehuoneen puolella?
Vesireiät on tuulilasin listan alla josta ne menee sinne ilmanottoritilän alle olevaan tilaan ja sieltä valuu vissiin helmojen kautta ulos.Mutta pidän todennäköisempänä liimauksesta irronnutta tuulilasia tai ruostetta siellä. Vaikka ne reiät ois tukossa niin ei sitä vettä pitäisi tulla sisään.
lähtisin tutkimaan tuulilasin vuotoja ensimmäisenä, vesi valuu ilmeisesti suoraan a-pilaria pitkin sulakerasiaan.
740 B230f mallissa on kannessa ja jäähdyttimessä lämpöanturit. Kannessa olevahan menee LH:lle? Mutta minne se toinen menee, nimittäin tuossa automaatin jäähdyttimen yläkulmassa ei ole sitä paikkaa johon laittaisin sen toisen lämpöanturin. Voisiko sen jättää pois taikka jotain?
Mahtaako olla sähköflektin anturi.
Joissain tarvikejäähdyttimissä on valmiiksi paikka anturille, käytä sellaista jos mahdollista, tai sorvaa sitä nykyistä?