0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
onhan tuossa säteily lämmiti. Vois kokeilla hinata seuraavaks jos auttais
Nyt kokeiltu hinaamista ja startti pilottia mutta eipä tunnu lähtevän. Ei hörähdä kunnolla ollenkaa Bensa ei haise edelleenkään putkenpäästä tms.. voiko olla bensan paineet vajaat?
Paljonkos suutintukin päästä mittaamalla on paineet ?
ei mitattu kun ei ole mittaria. joskus lukenu täältä että rengaspaine mittari kelpais tarkotukseen?
Ite mittasin rengaspaine mittarilla, muistaakseni joku 3 bar pitäis olla ?
näin muistaisin kans lukeneeni. tarviiki käydä kokeilla jos sais mitattua niin vois sulkee sen puolen pois.
Ei sit käyntiin asti hinaten, hinauksen tarkoituksena on vapauttaa jumittuneet venttiilit,
Ei se venttiili siellä jumita vaan hydrauliset nostajat kantaa. Tai noin ainakin isot pojat sanoo.Anyways bensa pitäs kyllä haista jos tuosta kyse. Ja startin pitäisi pyörittää kuin tulpatonta mopoa.
Lienee sanomattakin selvää, että omalla vastuullla ja tupakit pois
Kyllä kai 2.8 barilla bensaa ainakin jotensakin kävis. Tuleepa mieleen että mitenkähän jako? Ettei oo vaikka lauennu nokat kokonaan pyörimästä niin eipä mene silloin asentoanturista pyörimistietoa elektroniikalle ja sillon ei sitten ehkä ruikkaa bensaakaan?Jako pielessä häviäis kans puristukset mutta kai sillon pitäs bensa haista jos ruiskutetaan mutta ei pytyssä pala.
Mikähän noissa 240 rallirattien keskiöissä on todellisuudessa erona? ->81 ja 82-> Kuuluna vähän ristiriitaista tietoa ja osan mukaan ne sopiikin ristiin, ilmeisesti vain toiseen suuntaan. Boori on ainakin sama. Onko boorin ja kauluksen etäisyydessä eroa?