0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jepp, niin mä vähän ajattelinkin.Vaikka tietää et ei sen pitäis periaatteessa ikinä laueta, kun johdot ei ole kytketty, mutta kuumotukset silti milloin se tulee naamalle siitä Eipä toi nyt varmaan mahdoton oo tosta muovikuoresta poistaa. Lähinnä arveluttaa reagoiko se jotenkin kun sitä alkaa sörkkimään (Kuva poistettu lainauksesta.)
Ralliratin vaihtaminen bägilliseen ysinelikymppiin (-96). Mitä huomioitavaa? SRS valo jää varmasti palamaan, mutta millä ehkäistään se, ettei bägi ainakaan naamalle räjähdä vaihtotyön aikana? Akun kenkä irti, vai löytyykö tuolle jostain jemmasta sulake tjsp?
Oisko heittää ideoita miten kotioloissa nailon pyörän 20mm akselireikä suurennetaan 27mm mutterimuotoon? Nc-jyrsintä ei oo nyt käsillä, pyöriä kuitenkin reilusti ja vain kaks tarvis saada onnistumaan.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Yritin visioida työkalua jossa mutterista jyrsis sisuksen tyhjäx, reunoista vain jäis leikkuuterä. Sen vois M20 kierretangolla vetää läpi. ei taida onnistua. Taitaa sulattamalla läpimenolla ehtiä tulla reilusti väljä.
Jos vvt:llä varustetusta b5244t moottorista kuuluu naputus jakopäästä, onko vika todennäköisesti hihnapyörässä, vai solenoidissa?