Ateho  Elekma

3" imm LH

  • 77 Vastauksia
  • 20096 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2194
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Kuvia 3" imm asennuksesta
« Vastaus #15 : 04.09.2016, 11:26:22 »
Laittakaapa kuvia millaisilla letkuilla olette yhdistelleet 3" immuja putsarikotelon ja imuletkun väliin. Immun ulkohalkaisija on ~80mm ja putsarikotelon putken ulkohalkaisija on 70mm, niin ei passannutkaan 2,5"-3" silikooniletku paikalleen.

Motonetista sai joskus ainakin ihan suoraan 70mm -> 80mm... Ainakin ebaysta löytyypi.

Eli tälläistä: http://www.motonet.fi/fi/tuote/450566/Silikonisupiste-70x80x76mm
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-BMW 323i e36 -98
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2385
  • "Noku mä haluan"
Vs: Kuvia 3" imm asennuksesta
« Vastaus #16 : 04.09.2016, 14:42:05 »
Motonetista sai joskus ainakin ihan suoraan 70mm -> 80mm... Ainakin ebaysta löytyypi.

Eli tälläistä: http://www.motonet.fi/fi/tuote/450566/Silikonisupiste-70x80x76mm

Kyllä on hinta keksitty supistajalle  :2funny:

Ebaystä saa 3kpl tuohon hintaan
Käyttiskertomuksia , Persian Helmi, aka. Väinö  ,  Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T "P*ske"
Vectra B Sport 2.0l 136hv/188Nm -00, Corsa D 1.3Cdti 98hv/206Nm -09, Volvo 855 AWD vm. -97

Poissa Kisko

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 871
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #17 : 04.09.2016, 22:15:47 »
Tuossa on motonetin 70-80 mm. Istuu niinku hanska.

242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC90 D5 -05

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2194
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Kuvia 3" imm asennuksesta
« Vastaus #18 : 06.09.2016, 11:46:49 »
Kyllä on hinta keksitty supistajalle  :2funny:

Ebaystä saa 3kpl tuohon hintaan

Näinhän se on melkein jokaisessa asiassa minkä ostaa suomesta...
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-BMW 323i e36 -98
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa 745 TIC

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #19 : 09.09.2016, 21:38:54 »
Onko teillä kokemusta mittausyksikön irroittamisesta putkesta. Tuli tuossa töpättyä, kun mittaria puhdiatin niin aattelin jos ylimääräisenä olevan yksikön vaihtaisi tuohon isompaan putkeen. Sen verran olen purkanut, että näkyvät pikkuruuvit olen poistellu ja kannen alla olevat kaksi isompaa ruuvia olen myös poistanu. Nyt vielä olisi kolme ruuvia alumiinin ja piirilevyn välimaastossa.

745 Turbo -88 USA B230FK, M90, SRE -763, LH2.2, Superchips, 16T 0.9bar, midsizeC, S60 T5 suuttimet, finjector FPR 3.8bar, APC ... 855 T-5R  -95 T-gul

Poissa niinvarmaanjoo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • www.vrcf.fi
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #20 : 10.09.2016, 07:40:57 »
Onko 025 maffista kokemuksia? 012 maffia olen haeskellut mutta kaverilta löytyis tommonen 025 960 volvosta joka on myös 3"

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2194
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #21 : 11.09.2016, 15:39:56 »
Onko teillä kokemusta mittausyksikön irroittamisesta putkesta. Tuli tuossa töpättyä, kun mittaria puhdiatin niin aattelin jos ylimääräisenä olevan yksikön vaihtaisi tuohon isompaan putkeen. Sen verran olen purkanut, että näkyvät pikkuruuvit olen poistellu ja kannen alla olevat kaksi isompaa ruuvia olen myös poistanu. Nyt vielä olisi kolme ruuvia alumiinin ja piirilevyn välimaastossa.

Poraa siitä piirilevyn vierestä muovi puhki niin saat ne loputkin näkyviin.
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-BMW 323i e36 -98
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa reppu_1_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • Hiljaa lujaa
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #22 : 10.12.2016, 17:52:40 »
Morjesta onko tietoo että tarviinko uuden lastun kun mulla oli 016 3tuuman putkessa ja nyt hommasin 110?

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2385
  • "Noku mä haluan"
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #23 : 17.12.2016, 11:08:27 »
110 minkä? Putken? Jos putken niin onnea uusien lineaariarvojen laskemisessa :)) tehtävissä tuo on, mutta hieman työläs  :idiot2:
Käyttiskertomuksia , Persian Helmi, aka. Väinö  ,  Volvo 855 AWD vm. -97 || 2.5T "P*ske"
Vectra B Sport 2.0l 136hv/188Nm -00, Corsa D 1.3Cdti 98hv/206Nm -09, Volvo 855 AWD vm. -97

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2015
  • www.vrcf.fi
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #24 : 17.12.2016, 16:08:24 »
Emumasterilla on mielenkiintoinen piggy-pack lisäohjelmointiyksikkö Det13. Sillä voi korvata IMMn Map-anturilla ja tehdä seoskorjaukset ja sytkäkartatkin. Mitään en tosta käytännössä tajua, mutta ovh on 250 niin voisi olla ihan jännä vaihtoehto
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #25 : 17.12.2016, 18:30:24 »
Olisi tosi hieno juttu jos LH 2.4:sen sai säädettyä oikein mutta lie niin että kannattaa siirtyä ohjelmoitaviin säädettäviin ruiskuihin.
Menee muuten aika ja energia vääriin juttuihin.
Ostaa vaikka Haltechin Eliten niin homma etenee.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2016, 18:43:05 kirjoittanut Eikka »

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2194
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #26 : 17.12.2016, 18:48:35 »
Olisi tosi hieno juttu jos LH 2.4:sen sai säädettyä oikein mutta lie niin että kannattaa siirtyä ohjelmoitaviin säädettäviin ruiskuihin.
Menee muuten aika ja energia vääriin juttuihin.
Ostaa vaikka Haltechin Eliten niin homma etenee.

Laittaisin heti eliten jos ei maksaisi yli 90% enemmän (1990€) kuin LH:n säätövehkeet.
-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-BMW 323i e36 -98
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Eikka

  • Original Eikka
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 394
  • www.vrcf.fi
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #27 : 17.12.2016, 18:56:09 »
Siis hintahan on 1690 euroa. Eikä vielä ole edes tingitty johtosarjoineen päivineen.
http://www.speedimports.fi/epages/speedimports.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20130214-11092-191125-1/Products/HT-150604

Poissa puliukk0

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2194
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #28 : 17.12.2016, 19:19:58 »
Itsellä käyttöautoon aika suuri kynnys vaihtaa moottorinohjaus toiseen, kun varsinaista hyötyä ei saa tällä setupilla (n. 300hp, RE85 LH tällähetkellä) ja silti maksaen 1500-2000€?

Tietenkin jos virittää enemmän niin järkevää. Mutta 1500€ siitä, että saan login ja sytkän/bensakartan säätö samaan aikaan (jos ei kahta ostrich purkkia) on mun budjetille kallis. :)

Emumaster on mielenkiintoinen, mutta miten LH lambdarakkaus ja kaikki lambdakorjaukset tykkää toisistaan? Yrittänyt mielenkiinnosta lukea aiheesta mutta löytänyt vielä asiaa.

-Volvo 940 B230FB + M47 '92 "Pulkka"
-BMW 323i e36 -98
-Nissan 200sx S13 "1JZ-GTE VVTi projekti" '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2015
  • www.vrcf.fi
Vs: 3" imm LH
« Vastaus #29 : 17.12.2016, 22:40:47 »
Itsellä käyttöautoon aika suuri kynnys vaihtaa moottorinohjaus toiseen, kun varsinaista hyötyä ei saa tällä setupilla (n. 300hp, RE85 LH tällähetkellä) ja silti maksaen 1500-2000€?

Tietenkin jos virittää enemmän niin järkevää. Mutta 1500€ siitä, että saan login ja sytkän/bensakartan säätö samaan aikaan (jos ei kahta ostrich purkkia) on mun budjetille kallis. :)

Emumaster on mielenkiintoinen, mutta miten LH lambdarakkaus ja kaikki lambdakorjaukset tykkää toisistaan? Yrittänyt mielenkiinnosta lukea aiheesta mutta löytänyt vielä asiaa.

Siinä on käsittääkseni moodi jossa voi käyttää lambdasäätöä Emussa. Laittaa Lh:n lastun jossa ei ole lambda säätöä ja emussa lambdakartta. Sporttiauto osaa varmaan neuvoa.

Tuo emu on niin edullinen että sillä rahalla ei saa edes ostrihia ja isoa immua.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2016, 22:44:20 kirjoittanut The_OttoB »
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

 

Carwist  Race.fi