No sen verran selvisi tosta laatikosta että siellä oli jotain massaa millä se on kasattu ja muutenkin venttiilikoneiston välistä löytyi levy mihin on stanssattu aw72. Että tuota en tiedä että mitä tekis tuon laatikon kanssa kun, joku on tehnyt tuosta laatikosta purkka virtyksen niin. Tarvisi varmaan etsiä aski ilman patentteja ja muita. Tuo on varmaan tehty myyntimielessä aikanaan kiitos vaan tekijälle. Nyt laatikko on kasassa ja katsotaan mitä se tekee kun, laittaa huomen öljyt. Mutta ei pidä lannistua vituttaa vaan nuo omat patentit näissä vehkeissä ei automaattia kasata kitti ruutan kanssa eikä ilman ohjeiden lukua.Toivotaan että tuo kestää jos edes on tuo 71 jos siihen sovellettu noita 72 osia.
Osissa lukee milloin mitäkin ihan tehtaaltakin ja sen välilevyn kaksi numeroa ei ole sama kuin laatikon tyyppi. Se on sen levyn versio tms. juttu. Voihan se olla, että on vaihdettu koko venttiilikoneisto, mutta eikai sentään niitä kytkimiä, planeettapyörästöjä yms. kukaan vaihda. Helpompaa on läpätä toinen laatikko suoraan tilalle. Siellä on miljoona laakeria ja kaikkea mahdollista minkä voi laittaa väärin ja lopputuloksena on helposti se, ettei laatikon kuoria saa enää kiinni tai jos saa, niin laatikko ei enää pyöri ja parit laakerit ja kitkalevyt meni samalla hajalle

.
Nyt kun kaikki on tehty eli o-renkaat on uudet, kaikki tiivisteet on uudet, männät on testattu kasausvaiheessa toimiviksi, kitkat ja teräkset on uudet, kaikki kanavat on auki, venttiilikoneisto muutenkin putsattu ja kaikki liikkuu, pyörii, välykset on spekseissä ja jopa vaihteistovipu liikkuu (ja siirtää venttiiliä!!), niin turha murehtia. Jos se toimii, niin se on sitten siinä.
Mitkä saumat sillä silikonilla oli tiivistetty? Öljypumpun ruuveihin sitä kuuluukin laittaa, mutta juu tiivisteet on keksitty ja niistä ei irtoa kanavia tukkivia lipareita niinkuin silikonista.