Mitä kauempana se puhallin on, sitä huonommin se imee, eli toimii kauempana vain ilman vatkaimena.
Lisäksi sen tunnelin tulee olla mahdollisimman tiivis niiden puhaltimen siipien ympärillä, jotta teho olisi suurin mahdollinen.
Tossa täysin samaa mieltä että pitäis olla tosi tiivis. Mutta taas jos se on ihan siinä syylärissä kiinnes, niin mun näkemyksen mukaan se ilma ei parhaalla tavalla pääse virtaamaan sen kennon läpi. Tavallaan se flekti ois vatkaimena siinä syylärissä kiinni. En ole tehnyt sen sofistikoituneempia tutkimusta asiasta, joten myönnän jotta väärässä saatan olla.
Ne mun kokemukset sähköflektistä rajottuu kuppaseen turbokoneeseen ja sille (oliko se solex) cd175 kaasuttimelle jonka säädöt oli päin peetä ja keitti niiden 5min pyrähdysten jälkeen. Heitin ne turboroskat ja flektinki kuuseen. Jääny paskan maku suuhun kait.
Siis koneen lämmötkö? Eipä ne minullakaan ole koskaan nousseet ilmastoinnilla ja automaattilootalla varustettuna, kuin silloin kun ilmastoinnin kenno on tukkeessa loskasta.
Ja mitä avosandaalintm tulee, niin taatusti sitä on annettu, sillä turbo punastelee jo pienestä. Sitten kun downpipe näkyy auton allakin pimeässä selvästi, niin sandaalia on annettu "sopivasti". 
Niin se mun kone on vapari b200f ja huutaa kuin sika, ko 5,38 perävälitys ja aika paljon kakkosella ajetaan. Täytyy kokeilla si vielä turbon kanssa kun ensin saan katon suoristeltua ja kaaret asennettua.
keltainen kiinteä propelli. mutta siinäkin voi käydä että kissa on mennyt lämmittelemään tuulitunneliin väliin ja startatessa hajoo kissa ja propelli. ja lämmöt nousee. näinkin on tapahtunut.
Sillä ylimääräisellä kissalla lämpee tämän jälkeen vielä pirttikin. Isä puhunu ettei sitä moni uskois kuin monesta on lämpö mummovainaan toimesta tuvan nurkkaan noussut