Sen sijaan pumpun remmin vaihtoa varten pitää vissiin kone nostaa pois nokalta? 
Ei ihan, mutta ei paljoa puutu. Tuon ritiläpellin tuulilasin alta (vaimikäsenytoli), kun ottaa pois, niin tulee hieman lisää tilaa hihnan vaihdolle. Siinä reunassa oleva tiiviste muodostaa sellaisen inhottavan lipan siihen hihnan yläpuolelle. Rintapeltiin on hyvin matkaa, eli kädet sainne väliin sopii, mutta pitkien työkalujen saaminen voi olla hieman hankalaa. Toisaalta tuon hihnan pitäisi olla samassa paikassa, mitä D24 asennuksessakin

Joko on polttoaineet vaihdettu tankissa? 
Ei vielä, sillä mulla on tähän suunnitelma. Koska polttoainepumpun releeltä menee jännite muillekin toimilaitteille, niin tein kytkennät siten, että pumpun rele menee päälle, kun kytkee virrat. Kunhan siis saa kaikki sähköt valmiiksi, niin vääntää virrat päälle, niin tankki tyhjenee itsestään. Sen jälkeen asentaa konetilaan dieselin suodattimen ja vaihtaa tankiin naftaa. Sitten taas virrat päälle, niin järjestelmä ilmaa itsensä. Sen jälkeen tankki auki, pumppu pois ja sen tilalle pelkkä imuputki. Näin siis teoriassa...
Pitääkös mittaristoa sorvata? eli vaihtuuko sinne Deekumittaristo vai kasipätkästä mittaristo? jossainhan joku tornihuhuili että 850 mittaristo käy 700/900 sarjaan?
Tornihuhu tosiaan

Ostin deekun mittariston, mutta ei se taidakkaan tulla käyttöön. Hehkun merrkkivalon ajattelin alunperin kytkeä pakokaasujen lämpötilan varoistusvaloon, mutta en ole varma mahtaako sitä ollakkaan tuossa orkkismittaristossa? Tämä on siis vielä vähän avoinna. Kierroslukumittarin toiminta on hieman epävarmaa, mutta kokeilen kuitenkin tuollaisenaan, niin sittenpähän sekin selviää. Kokeilin joskus tehdä tilapäiskytkennän ja laitoin tdi:n mittariston bensakoneen sähköihin ja se ainakin toimii jotenkuten. Häiriöitä tuli ihan pirusti, mutta muuten viisari kuitenkin liikkui normaalisti. Luulisi sen siis toimivan toisinkin päin, eli bensan mittari tdi:n sähköjen kanssa.