Hieman on 850 ajoiltakin tuttu oiretta havaittavissa, kun risteyksiin tultaessa, hieman ennen vauhdin pysähtymistä, moottorin käynti alkaa rynkyttämään. Rynkytys loppuu heti, kun auto pysähtyy, mikä tekeekiin viasta aika mystisen. Tuolla korjaamo-osiossa sitä pähkäiltiin jokin aika sitten, mutta varmuutta vikaan ei saatu.
Ratkaisuksi tähän vaivaan on mietitty ruiskutuspumpun kannen säätämistä hieman eri asentoon. Näin olen toiminut ja pikku hiljaa rynkytys on vähentynyt ja viimeisen säädön jälkeen ei ole rynkyttänyt kertaakaan. Säätöjä olen tehnyt noin 0,1mm kerrallaan, mutta nyt viimeisen säädön jälkeen havaitsin, että lämpimänä käynnistyminen on alkanut hieman takkuamaan. Tänään tuolle takkuamiselle tuli loppuhuipennus, kun töistä palatessani käväisin grillillä hakemassa pöperöä, niin eipähän auto käynnistynyt enää siitä drive-in luukulta

Pientä lupailua oli havaittavissa, mutta ei vaan lähtenyt. No siinä sitten narun jatkona Gran Old Manin Toyotan perässä kotiin ja pumpun kantta säätämään. Siirsin sitä taas 0,1mm, mutta nyt takaisin päin ja auto lähti heti tullle. Taitaa olla tuo ruiskutuspumppu jo vähän väsähtänyt ja tuo kannen säätäminen rynkytyksen loppumiseksi ei taida olla ko. vian korjaamista, vaan lähinnä ongelman siirtämistä
