Tuli tässä pikku iltapuuhasteluna käytyä jakopää purkamassa ja kansi tuli nostettua pöydälle. Kansipahvi jokseenkin mytevynyt josta varmaankin öljyn kosteus
kannen ja lohkon välissä johtui. Kannessa ei kuitenkaan yhtään hapettumia mistä koneistajaki puhu että hapettuvat volvoissa arvelle, mutta ei. Pytyissä näkyy
hoonausjäljetkin vielä 370tkm jälkeen. Vesipumppukin luultavasti tehdas-asenteinen, volvon valmistama ja letkulähdössä on sellaiset hampaat kuten jäähdyttimessäkin,
pari kiinnityspulttia katkesi kun ollut niin kauan paikallaan, eikä silikoonia ollut tiivisteessä ollenkaan ja pumpun paikka lohkossa ihan koneistuksen jäljiltä, ei ole ennen
tiivisteitä rappailtu pois.
Pikku osatarvettakin tuli taas. Kampiakselin jakohihnan hampikkaasta menny siivapyörän ohjuri huonoksi. Tarttis uuden joten tarjotkaa jos nurkissa pyörii ylimääräisiä!
Joilla kokemuksia tämmösestä rempasta niin kannatteeko tuota alakertaa lähtä purkamaan kun mitään sivuääniä ei kuulu, ei syö öljyä ja tehtaan hoonausjäljet näkyy
pytyissä, niin kannattaako esim männänrenkaiden vaihtoa ajatellen alkaa alakertaa purkamaan? Mitenhän nuo ruukaa näissä kulua.. n. 370tkm siis takana. Tällä ajeltu
nätisti.
Alkuperänen tarkotus olisi jättää lohko paikalleen, mutta alkaa näyttää niin tyhjältä että ehkä sen saattas nostaa poiskin, saisi kampuran takastefan ja laatikon stefan
vaihettua samalla ja lohkon maalattua.