Tahmeasti etenee kun ei ole laakereita vielä. Pitäisi nyt viikolla tulla volvolta.
Jotain on tehty kuitenkin. Lohko on maalattu ja Mahlen männät putsattu ja rengastettu. 370tkm ajetuksi mäntien öljyrengas urat oli hyvin karstoittuneet.
Renkaat liikkuivat kyllä mutta oli sitä kökköä ja lähes kaikki öljyreijät tukossa. Saattopa olla viimenen hetki putsata nuo. Totta moottori alkaa kulumaan
nopeammin kun ei tule enään öljyä oikeasta paikasta renkaille?


Pääsin myös Seinäjoen AMKiin sisään. Tällä onkin sitten hyvä matkata maailmalla kun on hyvässä kunnossa. Ja sattumaltahan tämä auto on opiskeljian
uutena ostama ja tuonut sen sitten Californiasta mukanaan koulun loputtua.
Yksi kysymys tuli vielä mieleen. Tohtiiko tuonne laatikkoon laittaa etupään stefaksi / momenttimuuntimen stefaksi normaalin stefan? Semmonen kun
sattu löytyyn työpaikalta. Alkuperänenhän on metallia reunoiltaan ja stefan huulessa on kierre. Mutta tuo stefa on itsessään sen verta pieni että onko tuolla
kierteellä mitään merkitystä?
Ja eikai tuohon stefaan mitään painetta kohdistu kuitenkaan, että pitääkö siinä olla se metallirunko? Oli tarkotus tilata sekin Volvolta laakereiden kera mutta
sehän tietty unohtui sitten kuitenkin.