0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kiitos avusta.Tuon jo tiesinkin, mutta ilmeisesti osat päässyt ruostumaan eikä irtoa.
Heh, pitää varmaan irroittaa se satulankannatinrauta... Siinä ne kuusiokolot on. Voi ahistaa muuten vaikka sen ohjuritapin irroittaiskin. Jarrusatulassa normaalit 12mm kuusiokantapultit.
No sitä kannatinrautaa mä tarkotinkin, viimeks tänään käyttäny 940:stä jarrusatulan irti. Ei aina jaksa viilata jokasta pilkkua...
Omastani vaihdoin tässä taannon koko levykerran joka nurkasta.Homman hoidin irroittamalla kaksi liukutappien pulttia per satula. Eivät olleet erityisen kovasti kiinni nuo kiinnityspultit, vaikka takasatulat olivat kaameassa ruosteessa. Tämä jälkeen nostin satulan pois paikaltaan.Takalevyt voivat olla kiinni kovastikkin, jos käsijarrun palat ovat uurtaneet kovinkin syvän huulloksen sinne levyyn. Tästä ongelmasta pääsee, kunhan löysää käppärin kiristyksen sieltä keskikonsolin takapään alta.
Jep kun satulat on purettu niin väkivaltaa vaikka kuminujalla oikeen kunnolla niin tuuppaa irtoamaan
Mitä!? Saitko säkin vaihdettua etulevyn ilman sitä kannakeraudan irroittamista!?Mä olen siis tehnyt varmaankin ihan turhaa hommaa kun olen sen raudan irroitttanut avaamalla ne 2kpl kuusiokolopultteja...Pitää perehtyä varmaan uudestaan tuohon jarrurakenteeseen... Hä?
Ette te nyt tajua...