0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
ja 19T ja tuo tehotavoite 300-350hv, päästään ikuisuus asiaan eli pakopaineet.... vaatii ulkoisen hukkaportin kaveriksi joka johtaa taas peltisarjan tekoon...
Mihinköhän asti 19T tai 20T ahtimellä päästään karkeasti? Tottakai suuttimet ym. muut kilkkeet muutetaan niinkuin kuulukin. Moottorin ohjausta ei vaihdeta.
Joensuussa Vatasen penkissä minun muinaisesta kärristä mitattiin 19t.llä 315hv,toisin moottorinohjaus oli mega.Vakiopakosarjalla ei pitemmälle pääse,vastapaineet infernaaliset
Hop! Tuli tossa kansiremppaa tehdessä mieleen. Availin jakopäätä ja huomasin että ei satu jakomerkit kohdalleen (vx3 nokka). Onko mahdollisesti ajoituksia muutettu kun oli kaiken maailman viivoja piirrelty hihnapyöriin. Onko tämä tarpeellista tuolla vx3 nokalla vai voiko lyödä alkp. merkit kohdalleen ja remmi kiinni? Vähän mentiin ohi aiheen mutta mutta.
Voi myös olla, että kampuran siimapyörä on pyörähtänyt vaimennuskumissa, eli ajotus on kohdallaan, mutta kampuran merkki ei
Jahas Kuinkas tässä kohtaa toimitaan? Käännetään merkit kohdilleen ja hihna kiinni?
Juu, tulpanreiästä katot ykkösen männä ylös, ja sit onko merkki kohdallaan. Uudella siimapyörällä saat ainoastaan merkin kohdalleen, jos on karannut, se vanha ei pysy paikoillaan