Mullakin olis vähän ongelmaa ja ehkä tämä viritys topic on kaikista paras kuitenkin tälle...
Eli b230ft 10:1 puristuksilla, hx40super, ev14 1000cc suuttimet, viinaa tankissa, -025 immu painepuolella, tonin lastut.
Ennen pelas ihan ok, mutta nyt täyskaasu vedossa lopettaa vetämisen ja törrää, pätkii ja ampuu putkeen vähän ennen 1 bar. Osa kaasulla saa kiihdytettyä rajottimelle asti ilman ongelmaa.
Tuntuu sytkävialta kun sopat ok... Tulpat, jakaja ja pyöriä volvolta ja accelin kunnon puola vaihdettu.
Kokeiltu kaverin -012 immulla mutta tekee samaa. 
Asiallinen setti!

:hello:
Puliukon tapaan piuhat tarkastaen koriin kiinnitetyllä maadoituspiuhalla hivellen joka paikasta.
Erityisesti tulppien juuresta tarkastellen, sillä tehokkaalla puolalla se kipuna kulkee mielellään vaikka sitä tulpan eristeen pintaa pitkin, jos sille on mitään mahdollisuuksia.
Toinen vaihtoehto on se syttypääte siinä kuskin lokarissa, joka voi myös pätkiä!
Kipunan loppumiseltahan tai ajoitus ongelmaltahan tuo lopultakin kuulostaa.
Tosin kannattaa tarkastaa myös LH:n pinnille 28 menevä piuha (harmaa/punainen) siten, että siinä on yleismittari kiinni maata vasten. Koneen käydessä siinä tulisi olla n. 7V jännite koko ajan.
Jos se tipahtaa koneen pätkiessä nollaan, kertoo EZK LH:lle, että kone nakuttaa, jolloin se nykii ja pätkii kyllä varmasti.
Paljonko AEM ottaa virtaa? Riittäkö vakoijohdot? Ootko mitannut tuottoa?
Eilen vaihdoin pumpun ja vaihtoehtoina oli Walbro255, sekä tuo AEM. Laiton Walbron koska kävi vakio töpseliin ja olin laiska ja ajattelin että "255lph" eli todellisuudessa jotain 180lph@4bar (En ole vielä mitannut tuottoa) riittäisi toistaiseksi ja ehkä menisi vakiojohdoilla. Kyllä se ainakin käyntiin lähti.
Vanha -420 loppuinen orkkis bosch antoi vaivaiset 90lph 3bar vastapaineella... ei hyvä..
Vakiojohdot riittävät ainakin meikäläisen tapauksessa ja pumpun jännite pysyy yli 12V tasolla kaikissa tilanteissa.
Virrankulutusta en ole mitannut, mutta AEM:n omien taulukoiden mukaan se ryystää helpohkosti 12A. Virrankulutus riippuu paineesta minkä pumppu joutuu tekemään.
http://aemelectronics.com/products/fuel-delivery/high-flow-fuel-pumps/320lph-e85-compatible-high-flow-in-tank-fuel-pump-offset-inletMinulla mitatusti pysyy wiinan paineet ahdoillakin, vaikka suuttimet olisivat 80% ajasta levällään, joten tuottoa on ainakin se +150l/h 4 baarin paineella.
Tankkivarusteen sisältä vaihdoin pumpulle menevät piuhat, sillä vakio piuha tankin sisällä on onnetonta paukkulankaa.