Noniin, mites on kun tämmöinen juttu tässä nyt mietityttänyt. Eli vertaillaanpa nyt 700 sarjalaisia turboja ja 900 sarjalaisia turboja, niin miksi tuntuu että nuo 700sarjalaiset lähtevät paremmin?
Johtuuko tämä mahdollisesti siitä kun 700 sarjalaisissa on se ns "pottapyörä" ja 900 sarjalaisissa yleensä löytyy se kaksoismassapyörä. Onko sillä niin suurta vaikutusta?

Vai onko asia niin että nuo seiskat tapaa kulkea jonkun verran paremmin vai olenko nyt itse kuvitellut vain kyseisen asian?
Ja jos siinä nyt on oikeasti eroa niin kannattaisko vaihtaa semmoinen pottapyörä tuohon omaan ysiin jossain kohtaa kun kytkimen vaihdan samalla?
Tai voisiko jollain nokan vaihdolla saada muokattua tuota tehoaluetta että turbo "piikistä" tulee repäsevämpi
