Nostellaas vanhaa. Mittareista ym. on jo ollut hyvää keskustelua, mutta nyt askarruttaa anturin asennus.
PLX:n ohje sanoo, että ahdetussa pitäis olla 36" moottorista poispäin ja putkessa pystysuoraan, mutta 15-asteen kallistuksessa taaksepäin.
Boschin ohje taaseen sanoo, että paikkaan jossa pakokaasu on kuumimmillaan kuitenkaan anturin kestoa ylittämättä ja ennen kattia. Kulmasta on maininta, että vaakasuorasta 10-astetta ylöspäin. Useesti taas näitä kuitenkin näkee ihan suoraan ahtimen jälkeen DP:ssä ja ties missä asennoissa. Onko se nyt kuinka tarkkaa? Vois kuvitella, että suht samaa lukemaa kuitenkin näyttää. Toi asteilla kikkailu taitaa olla ihan kondenssiveden ym. takia?
Pitäis tuo oma PLX saada asennettua, niin on vähän hakusessa länäänkö sen vain kylmästi downpipeen vai etinkö sille jonkun hipomman paikan.
