joo tuo icharuksen teksti on tuosta mun autosta kun ite ei oo ehtiny käyä päivitteleen tänne...
siellä on jo paikallaan schwitserin s2 paikallaan ja kakkosella herää n 3700rpm ja kolomosella ja nelosella siinä vähän yli 3000rpm että ei se kovin allaalta vejä tuo

tuosta pumpun ruuvauksesta sen verran että:
-kaasupolkimesta otettu vähän tavaraa pois
-siitä kaasurullasta rajottimet veks
-ahonalaisen kara rälläköity tappiin
-pumpun kaasuvivun sitä kuulaa johon tulee se tanko kiinni porattu reikä lähemmäs sitä pumpun akselia että liikerata kasvaa
ja jotain muutaki saatto olla.
tällä hetkellä syöttö sillain että alakierroksilla ei savuta mutta kun ahot nousee 0,3 baariin niin sitte taivas tummenee

jos ottaa ahonalaisen letkun irti niin menis päästöistä läpi heittämällä..
Tuossa eilen huomasin kun säätiin ennakkoa myöhäsemmälle niin ahot nousee alempaa mutta ei vejä yhtähyvin pienemmillä ahdoilla kuin aikasemmin...
nyt on vissiin turhan myöhäsellä kun kylmänä tupisee n 2min
