Okei, kiitos vastauksista, selventi jo kummasti!

Täytyy kysellä vielä muutama kysymys lisää, jos selviäis lisää mieltä askarruttavia asioita...
Kysymys 1: Mistä kannattaa ottaa öljynkierto turbolle?
Kysymys 2: Kestääkö vaparin vakioimusarja kilon ahtopaineita?
Kysymys 3: Tarvitseeko tai kannattaako vaparin alkuperäistä pakosarjaa vaihtaa/muokata jos turbottaa?
Kysymys 4: Minkähän kokoinen välijäähytin olis sopiva?
Lueskelin eilen tätä keskustelua 12 sivua puoliunessa, en muista lukiko noita jossain, enkä jaksaisi koko keskustelua lukea läpi...

Jos löydän jostain tutulta Garretin t3:sen, niin sellainen tulee, jos sellaista ei löydy niin ainakin aluksi kokeilen Pajeron turbolla... Kunhan saisi tuon autonkin haettua ensin...
