Tänään tapahtui jotain aivan käsittämätöntä. Katsastusmies KEHUI tätä autoa.

Kyseli jarruista että oonko vaihdellu, ku piti nii hyvi, eikä niille mitään oo tehty.

Iskarit näytti etu: 75-75 ja taka 75-76, niitä katsoi ja sanoi että onpa jykevät, että varmaan vaihdettu. Jousista kyseli onko alkuperäset ku on keula ni matalalla ja sanoin että kai ne on. Ja tuo pakkivalo homma, EI saa olla katkaisijalla. Käsittämätöntä kun kaksi autoa olen katsastanut niin että inssille olen näyttänyt vielä katkaisijan, mutta mitäpä siitä kun tuli vaan merkintä otteeseen. Korista tuli kiitosta kun on kova

Ja pienellä vilkaisulla konehuoneeseen kehui että koneen oot siihen ainaki tehny, eikä kauheesti metsään menny se veikkaus.
Ja kun ajaa tällä autolla. Perä huutaa aivan törkeästi, täytyy huomenna öljyt tarkistaa. Ravistaakin jossain 70 vauhdissa. Voisin koittaa myös tervettä kartaania, jos on vaikka kannatin kumi tai ristinivel valmistunu. Huomenna vaihtaa myös 15 tuumaset renkaat taakse.
Iha hyvä mieli jäi katsastuksesta, olin aivan varma ettei ikinä mene läpi, edes äänistä. Toisin kävi ja iha hyvä näin.

Nyt sitte vaan