0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kävin tänään ottaan auton nimiin ni sain rekstarin 1osan. Kopan kuutiotilavuus onki 1980
Eli siis b19a todennäköisesti ollut pellin alla alkujaan...
Juu ja äreäsportti sarja+0.7bar. Iso kiinakuuleri oli kans merkitty.
Tollaseltahan se vaikuttaa....(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kävin tänään ottaan auton nimiin ni sain rekstarin 1osan. Kopan kuutiotilavuus onki 1980 Ja tosiaan kun se kaasari on merkattu otteeseen ni nyt tarvis sitte katsastaa B230+ruisku+turbo.Parin katsastusmiehen kanssa pällisteltiin papereita ja kyselin ruiskun vaihdosta. Molemmat oli pihalla ku lumiukot Sitte kysäsin että kun mulla on ite eri moottoreista kasattu b230. Nii jos haen 109,5kw penkkilapun ni mun ei tarvi mitään tositteita esittää mistään, muuta kun tuo penkkilappu. Molemmat järkeili asian samalla lailla kun minä.Nyt kysynki. Missä ja kuka pirkanmaalla penkittää, jolle voi tollasen rähjäsen näkösen Volvon raadon viedä penkkiin? Ja sellanen mestari joka onnistuu jarruttaan b230FT:stä vaan sen max. 109,5kw?Taidan viettää uuttavuotta huomenna tallilla. Kyllä sen kipinän saa yhtä hyvin silmään hitsauskoneella mitä raketillaki?
Tota ei sit parane mainita konttorilla, että on B230FT moottori....tehothan ei kait saisi laskea alkuperäisestä. Vaan se on sitten B230A (tai F), johon on laitettu FT:n apulaitteet Oliks se musta farkkuraato FT vai FK?"Osta" joltain 940:n paperit jossa on ollu FK kone....sit sanot, et on vaihdettu koko tekniikka siitä....helppoa kun heinänteko
Ei tuossa mitään ongelmaa ole. 109 kW mittaus pitäisi onnistua heittämällä jollain 0,3-0,4 ahdoilla, FK:ssa on 0,3 ja n. 100 kW...
Onko toi strömppä pelannut ihan Ok tuolla 0,7bar:in paineella?
Nyt en osaa vastata kysymyksees. Onkohan auton edellinen omistaja kuinka aktiivisesti täällä? Häältä vois löytyä tietoa.
OK, ainahan sitä voi tietysti kokeilla... 0,5 tällä hetkellä ja pelaa hyvin, mutta jos vähän kokeilis nostaa.
Mulle sano katsastusmies ku pällisteltiin niitä papereita että "eihän kukaan tämmösillä paineilla ajele"