Kuskinpuolen sisähelma ja penkinkiinnitys pelli hitsattu kasaan. Repsikan puolen helma on kylkeen asti valmis, ja pohjamaalissa.
Huomenna näillä näkymin pääkaupunki seudulta kotiutuu 142 kylki. Kun sen saa paikalleen niin hitsauksien suhteen alkaa loppusuora

Kun hitsaukset on tehty niin täytyy äheltää lukoton perä varaosa farkusta tuohon valkoseen. Auto tarvii saada pyörilleen että saa kitit hioa tallin ulkopuolella, sitä pölyä on niin keleesti muuten ympäri tallia. Mitäs kittiä kannattas käyttää? Joskus kuulin jotain legendaa hiilikuitukitistä, ja sen halkeamattomuudesta

Vai ostanko vaan jotain perus wurthin muovikittiä?
Kuvia ei oo tullu päiviteltyä kun ketään tuskin kauheesti kiinnostaa suorat pellinpalat lattioissa ja helmoissa. Lisään kuvia ku saadaan auto taas ulos.
Kyljen hitsauksessa projekti ottaa niin ison harppauksen, että täytyy olla oikein tyytyväinen.
