Kirjotellaas pienimuotoinen kooste tuosta ilma-alustan asennuksesta. Settihän oli siis alunperin airliftin, mk5/6 golf yms. vag vehkeisiin tarkoitettu.
Aloitetaan takapäästä. Iskarit jätin suosiolla nuo k-sportin omat jotka jo alla olivat, eroa oli jokunen sentti lyhimpään asentoon säädettynä k-sporttien eduksi. Palkeen kiinnitys ei sinällään mitenkään vaikeaa ollut. Pussien mukana tuli U-muotoinen kannake volkkareita varten, ja tätä hieman muokkaamalla saatiin tuo sopimaan volvoonkin. Kuvasta näkee että riitti kannakken hitsaaminen "umpeen, ja pari reikää uuteen osioon.

Koriin porasin pienet reijät joihin tuli niittimutterit millä kannake saadaan tukevasti kiinni.


Alapäästä pussi olikin helppo kiinnittää läpipultilla tukivarressa olevasta reijästä. Sopivan kokoinen pulttikin jo vaihdettuna, joten tuosta viritelmästä ei kannata välittää.

Seuraavaksi hieman sovittelua vanteen kanssa, ja todettiin että hienostihan se sinne sukeltaa.


Etupää vaati hieman enemmän muokkaamista. Alapään kiinnityksen putkea piti hieman kaventaa jotta sopi olka-akseliin. Tuonnekkin lähtee tilaukseen sopiva kannake heti kun saan mitat varmistettua. Tästä ei kuvaa tullut otettua.
Yläpäähän halusin nuo volkkarin säädettävät yläpäät, volvoihin kun niitä ei tehdä. Kahta pultinreikää ja keskireikää hieman sorvaamalla upposivat nuokin suhteellisen nätisti. Säätöä varten pitää vielä tolppa irroittaa, katsotaan jos avaisi myöhemmin tuota keskireikää paremmin. Camberit tottakai täysin miinukselle säädettynä, siksi tuo iskari ei ole keskellä reikäänsä.


Ilmalinjat tuli vedettyä ihan vain jarru- ja polttoainelinjojen luota eteen asti, takapäässä taas apurunkoon kiinnitettyinä. Varapyöräkotelon etupäädyssä on pienet reijät linjoja varten.
Sitten kuvia ääriasennoissa. Etupäätä saisi ylemmäksi ihan vain tolppaa kiertämällä, taakse taas vaatisi jonkun väliholkin pussin ja kannakkeen väliin.


Ja seuraavaa kuvaa klikkaamalla pitäisi aueta linkki videoon josta lasketaan alusta täydestä tyhjäksi

Alkaa näyttää aika maukkaalta omaan silmään, vanteetkin ovat just eikä melkein
