Kiitoksia! Aiheeseen liittyen tässäpä alustanamia. Näppäilin kuvat koeajon yhteydessä montulla.









Putkiston viimestelin perinteikkäällä pappamutka med rosteripää yhdistelmällä joka viimesteli äänetkin sivistyneelle tasolle. Sellanen pikkumatala ääni on, ei teinipörinä,
ei pidä ääntä ollenkaan matka-ajossa. Eli onnistu putkisto hyvin. Vielä pitäs se mutka saada pakosarjaan, sillä tuo vaparin ruplutus on vähän viduttava

Tekniikka puolta tuossa rassasin myös. Puhdistin kaasuläpän, imusarjan ja tyhjäkäyntiventtiilin öljykarsasta. Myös huohotin tuli putsattua ja muutettua normaaliksi ettei
se enään syötä paskoja imusarjaan. Imusarjan tiiviste vaihtu myös, olikin vanha tuhannen halki ja lasittunu koppuraksi. Tämän myötä tyhjäkäynti kylmänä normalisoitu.
Hyvin pelas koeajolla. Takaa ei kuulu enään laakerin jurnutusta, vaihteensiirto on unelma, kyläajoa voi ajaa vaikka alle 1500 kierroksilla koska auto ei enään runkuta
kaasua höllätessä ja painaessa kun vetoakselit on korjattu.
Yksi häiritsevä tekijä oli kuitenkin. Tuo tarvike katti aina sillon tällön resonoi tympeästi. Suojapeltit näytti olevan kyllä hyvin hitsattu mutta täytyy ihmetellä.
Ja semmonen vielä että pikkunen päätti myös sairastua samaan tautiin kuin merikontti, elikkä alko vuotaan kampuran etustefa näköjään ihan kohtuullisesti

Onneksi
takapää on nyt vaihettu voimansiirtoremontin yhteydessä. Ei oikeen osannu ku nauraa, kun auto oli tossa pukeilla vielä ennen voimansiirron kasausta niin ei vuotanut,
eikä ole ikinä vuotanutkaan mutta päätti nyt sitten tallisiirtojen yhteydessä että kilometrit + vuodet on nyt täynä
