Muokkaan lausuntoani kun on näppis tarjolla

350-400 siinä tavoitteet. Mutta ahdin on etsinnässä eikä välttämättä tuo linkattu. moottoria kun rakennetaan nyt niin kannen virtaukset sellaiset että tuo jo oleva 19T tappaa sen kannen.
Siis jos kansi on kelvollinen aihiot siihen.
Jos kansi ei ole paras niin sit mennään mitä on ja tavoitellaan vain 300 heposta ja kyllä ens alkuun niilläkin liikkuu.
Motoparkki on se lähirata itselle kun ei tämä Kuopion Heinjoen crossirata ole oikein asfalttiautolle kun on semmonen kilometrin nurkkapyöritys asfaltti. Drifteriä varmana sais hyvin testailtua. Tuossa kun asioikseni tutustuin Kuopion UA:n sivuihin ja rataan niin kaluston testailuun se ainakin soveltuu hintansa puolesta kun jos olen seuran jäsen niin kausi maksaa vain 25e ja voi varata rataa kalenterista kun se on vapaa...
Ehkä tässä kerronta ja todellinen ajan käyttö luo harhan keskenään, toki aikaa on mennyt koneella suunnitteluun mutta sanotaan että 20+ tuntia tuon jarruadapterin suunnitteluun ja noin 8pv niiden versioiden tulosteluun olis voinut käyttää moneen muuhunkin asiaan.
Suurin ongelma nyt on se että asiat on sen verran isoja että en voi yksin tehdä, kaarien sovitukseen tarviaa toiset kädet mutta se on kyllä sovittu, pitää vaan saada pikkujuttuja alta pois ja siihen taas tarviaa motivaatiota, sitä ei nyt ole liikkunut tällä suunnalla. Konehuone tarvii paikkamaalausta kun piti hitsailla paremmin osia. Nyt jos kelist alkaisi pysyä nollassa niin tallissakin alkaisi tunnelma kuivua ja lämpä nousta niin se maali pysyisikin kun sen ruiskii tuonne.
Sitten voisi alkaa laittaa osia paikalleen, ei toki liikaa että saa koneen sinne mutta jo jotain valmisteluja, kuten polttoainelinjat ja jarru putket paikoilleen.
Sit oleellinen juttu että vaikak auto alkais kulkea ja pysähtyä ei riitä että ukko pidetään vöillä ja kuppipenkillä paikallaan, pitää koittaa saada yleiskunto itelle semmoiselle tasolle että jaksaa ajaa sen 20-30 kierrosta että ei mene reissut hukkaan.
Note to self coolerin kumit 30870474