Tilasin Skruvatilta edullisen lukkolaitteen takaluukkuun. Ihan kokeilumielessä, kun mikrokytkin vaikutti toimivan yleismittarilla piippaamalla. Parani avausvarmuus, mutta kun ei tämäkään reagoinut ihan jokaisella kerralla, niin kai se sitten kertoo johtosarjaviasta takaluukun ja korin välillä.
Takaluukun kahvan kun käytin mikrokytkimen mittausta varten pöydällä, paljastui sen alta jokaisesta kulmasta alkavaa ruostevauriota kun luukkua nostaessa kahva on kulmistaan hieronut maalipintaa. Tämä kahvan rakenne on aivan naurettava. Kuudella pinnapultilla kiinni, kaikki samassa rivissä. Painava takaluukku nostetaan kyseisestä kahvasta nostamalla. Siinä nähdään lopputulos yhdentoista vuoden käytön jälkeen.

Kun sopiva hetki tulee, täytyy raapaista kyseiset kohdat puhtaiksi ja sutia sinkkimaalia pohjalle. Toivottavasti paikkamaalipurkki on vielä hengissä. Auton väriä kun ei enään paukkupullossa RTV:n konkurssin jäljiltä paikkakunnalta saa.