Porukalla on juu toisten autoihin aina jotain laitettavaa.. Unohdetaan se fakta, että auton omistaja tekee autoa juuri itselleen ja varmasti jokaiselle päätökselle on joku idea. Eli peilit, valot, vanteet, värit yms.
Tää on kaunista katseltavaa niin paperilla, kuin työn jälkenäkin.
Juu itellehän tätäkin tehään, ja auto näyttääki siltä miltä se mun mielessä näytti jo reilu 2 vuotta sitte ku tätä aloin rakentaan..
On alkanu nyt vähä nuo voimansiirtojutut mietityttään, ku tota vääntöäki löytyi ihan mukavasti...
Olin vielä projektin alkuvaiheessa siinä uskossa että volvon perät on kestäviä, mutta onko sittenkään? Vetarithan noista menee tieten kierteelle aika "helposti"... Volovomiehelläkin näitä periä tais paukkua useampikin...

Toinen kysymysmerkki on tuo vaiheloota. Siitä oon vaan kuullu että kestää aika paljon, mutta minkäverran se "aikapaljo" sit on??
Sit jos nuo särkyy niin tilalle oon aatellu seuraavia:
-Hiacen perä + 4-linkki??
-Laatikoksi: bmw zf m3 e36, tieten ois luja ja 6v. Ois vielä lujempi..?
Vielä en meinaa mitään ruveta vaihtaan, vaan tarkoitus ois katastaa tämmösenään ja katella ne heikot paikat sit heti keväällä ku asfaltti kuivaa.. Mutta ois mukava kuulla ammattimiesten mielipiteitä ja kokemuksia noista jutuista, jotta vois ruveta jo suunnitteleen tulevia päivityksiä..

Edit: selvennetään vähän, eli nythän tässä on peränä 1031, spartan räikkölukolla, vakio vetarit.
Laatikkona cdi mersun 6 vaihteinen.
Kysymykset kuuluu:
- onko nykyisen perän kans toivoakaan?
- kestääkö hiacen perä?
- kannattaako 4-linkkiä tälläseen katuautoon rakentaa, ja mihin tyyliin?
- tietoa bmw laatikoiden kestosta?
- 4-linkki ja katsastus?