Eilen töiden jälkeen vaihdoin kampiakselin etustefan ja aloitin ohjurinkumien uusimisen.
Elringin stefa ei mahdottomia kestänyt, uusin silloin kun tein koneen valkeaan 245:een. Toki eipä vuoto tässä vaiheessa kovin paha ollut. Kuvassa ei oikein näy, että pinta oli selvästi märkä.


Ehdin eilen vaihtamaan viiteen pyttyyn ohjurinkumit ja loput tänään. Osa pakopuolen kumeista olisi ollut täysin sormin irrotettavissa jos sormet yltäisivät sinne asti. Määrä voisi vastata sitä monenko ohjurin kohdalla näkyi pakokanavan katossa öljyä. Victor Reinzit jostain syystä ennenkin käyttäytyneet samantyylisesti noin 10tkm ajon jälkeen. Tehtaalla asennetut on tähän mennessä olleet kaikkein tiukimmin kiinni ohjurissa kilsoista huolimatta. Sininen pöläys moottorijarrun jälkeen sentään näyttäisi poistuneen toistaiseksi.
Väsäsin sivutuen koneelle ja tarpeeksi tiukkaamalla jytinä oikealle kääntyessä oli jo siedettävä. Mutta asennosta johtuen jo nostatti laatikon puolta ylös ja aiheutti muuta ääntä.

Toinen versio ei enää ollut niin nätti, koska ei ollut sopivassa koossa kuin kierretankoa. Porasin korissa olevan M6 paikan isommaksi ja laitoin M8 läpipultin.

Laatikko ei enää ota kaartaessa runkopalkkiin kiinni, mutta koko ongelma ei poistunut. Vähän epäilinkin johtuuko kaikki pelkästään laatikosta, koska nyt testaillessa auton riittävä kallistuminen aiheuttaa ääntä. Vasemman vetoakselin päittäinen liikevara loppuu kesken, joten sille asialle joutuu miettimään sopivimman ratkaisun. Voihan se olla, että joutuu purkamaan vetarin vielä kerran pöydälle

Jäi mainitsematta aiemmin, että kyljen maalauksen aikana laajakaistalambda meni rikki. Kaiveltava onko nurkissa toista LSU4.9 anturia.