Mjoo, vähän aikataulu elänyt ja kaikkeen näpräykseen saanut ajan kulumaan

Uusi täyttöputken panta tuli vaihdettua ennen ruostesuojauksen aloittamista

Vanha oli vähän rapsakka, kait tuo olisi vielä asiansa ajanut

Iso osa ajasta menikin korin ruostesuojaukseen, nyt riisutulla korilla löytyi paikottain kohtia johon ei 2014 ollut massa osunut vaan vastassa olikin pohjamaalattua peltiä, vaan ei ole enää


Seuraavaksi tuli sitten turattua alustan parissa, vanha tuli melko kivuttomasti pois asentajan kärsiessä suurimmat vammat


Ei tullut alle laitettuna otettua kuvaa kun säädon valmistuttua renkaat oli jo paikoillaan joten laitoin kamat kasaan ja poistuin tallista.
Takana on nyt siis 7kg jouset ja edessä D2:n tapaan 8 kiloset, nyt on perä kyllä paljon paremman tuntuinen kuin ennen

Ajaessa sen lopullisen tuomion voi sitten antaa mutta entisiin 4kg jousiin verrattuna ero on huomattava, nyt perä saattaa kantaa jopa kuormaa.
Samalla tuli laskettua autoa perästä muutama sentti ja keulasta inan entisiin asetuksiin nähden, nyt auton pitäisi olla vaaterissa entisen etukenon sijaan

Matalaa tästä ei vieläkään tullut

Tälläiseen olen sitten saanut lopun ajan menemään, vanhojen osien elvytykseen että ne näyttäisi korissa hyviltä:


Eilen sitten liimasin takasivulasit paikoilleen:

Pieni muutos havaittavissa poisottokuviin

Tänään sitten tarkoituksena olisi kasailla sisusta takaisin lasien asennuksen myötä
