Juurikin näin. Eikä se pakosarjan askartelu ole mikään ylitsepääsemätön asia. Jollei omat kädet taivu niin Koivumäen Kalle kyllä tekee avaimet käteen asennuksen. Katsastusta on ihan turha pelätä, ahtimen saa kyllä näkymättömiin.
Eihän yhen pakosarja teko ole yhtään mikään homma.
Mut kun ottaa tilanahtauden asiaan mukaan, niin asia on toinen.
Ja mun raja menee siinä, mitä ei itse osaa/pysty tekemään, sitä ei sit tarvita.
Tai sitten mennään vakio-osilla.
Tässä vaan unohdetaan se et 97% ketä autojaan täällä virittelee vetää budjet racingillä, itseni mukaan lukien. Niin sillon tollate halpa/helppo asenteinen on mukava ratkasu kun säästyy noilta avaimet käteen kustannuksilta. Ja jos ei oo tarkotus hakee mitään "over 9000" tehoja niin miksi ei tollasta? Niinkun sanoin tiedän ite kaks tina vitosta mitkä toimii hyvin tolla ahtimella. Asianomainen voi huudella tarkemmin jos haluaa.

Mikäs siihen on syy että noi Holsetin portillliset pesät ahdistaa..?
Tämä kiinnostaa itseänikin.
