Pesu, ja sen jälkeen nostin täyden kaljatölkin auton katolle ja kolhasin sen takalipalla nurin konttia avatessa..


Tarrat paikalleen..paitsi takaluukkuun. Merkit pitää saada ensin pois, ja myllytys sen jälkeen. Sitten vasta tarrat.

Testing testing..eli kokeilin että hyödyttääkö tuota enää edes myllyttää.
Lähtökohta:

Fareclalla hierrettynä:

Kiillotettuna ja vahattuna, harmi vaan ku ehti aurinko karata niin todellista eroa ei oiken näe:

Takaapäin, ei ole kauhean vaikea nähdä että mistä kohtaa ja millainen pätkä puskurista on kiillotettu.

Eli samalla selvis se että laite lähtee myllytykseen ja lasihiontaan. Tuulilasissa alkaa olla pyyhkijänjälkeä sen verran paljon että se on pakko hioa. Samalla sit myllytetään, näkee nyt vaan sitte koska. Toveri kiillottajalla on käsi epäkunnossa, josko tässä kesän aikaan sais kuitenki kiiltoa aikaiseksi.
Ja tällanen napsu, olisko arvauksia että mistä tässä nyt on kyse?

