Siis auto keulii? Omassa 745:ssa edessä 380mm ja takana 375, vakiojouset. Luulisi farkussa ja sedanissa olevan aika samat mitat? Eli nopeasti laski madallettu 30 / 40 mm (varmuuden saa sillä että yksinkertaitaisesti ottaa jousen pois ja mittaa sen, ja vertaa vakioon.) Uudet vakiojouset saa motonetista joka nurkkaan viidelläkympillä. 
Riippuu katsojasta keuliiko vai ei. Toisten mielestä keulii jos perä ei ole korkeammalla kun keula. Itse autohan on aikalailla vaakatasossa noilla mitoilla (350/335) tai jopa perä muutaman millin korkeammalla. Lokarin kaarissa vain on hiukan enemmän tilaa edessä, koska etukaaret ovat korkeammalla kuin takakaaret. Mua ärsyttää kun omassa autossa on takakaarissa hiukan enemmän tilaa, eli tosi törkee amisetukeno mun silmään. Omaan silmään sopivin olisi yhtä paljon navasta kaareen edessä ja takana, tai 5-10mm vähemmän takana. Mutta makuasioitahan nämä onkin. Ja vanhana ammattikoululaisena tullut kammo noihin perä pystyssä meneviin

Mites tuon madalluksen irrallaan olevista jousista näkee? Eihän se mitään kerro mitä jousen vapaa pituus on?
Farkun ja sedanin mitat pitäisi olla kokolailla samat.
Itse asiaan, niin tosiaan korkeimpia mitattuja alustoja on ollut noin 380mm, mistä itse olen kuullut. Nämäkin tosin sen verran vanhoja autoja, että siinäkin tietysti voi aavistuksen olla jo painumista tapahtunut. Eli hatusta heitettynä tuo 350/335 on madallettu semmonen 30-40mm.
EDIT: Äkkivilkaisulla motonetissä jouset halvimmillaan 105,60e/sarja, mallista riippuen enemmänkin.