Iltaa
Nyt olis taas yksi 744 työn alla ja ideana oli taas tehdä sama patenttimadallus eteen kuin ennenkin.
Eli
200srj. etutolpat + 17mm holkit päälle.. Yleensä näiden kaverina käyttänä -2kierrosta vakio jousia.
Tarkoitus oli nyt tehdä poikkeus ja laittaa
-1kierrosta lesjöt vakiojousten tilalle. Jotka ovat ~0,5 kierrosta lyhkäisemmät verrattuna -2kierrosta leikattuihin vakiojousiin.
Alla kuva: VAS. -2vakio OIK. -1lesjö
Aiemmin todettiin, jotta nuo -1 lesjöt & 200srj. kombinaatiolla jousi jää pyörimään autoa ylöstunkattaessa.. Siksi nitä ei tullut sitten laitettua aiemmin alle.
Kysymys kuuluisikin: Minkä verran oletta sorvailleen "kaulusta" & tehneet lisää kierrettä nuihin 200srj. tolppiin (jos olette) Kiva olisi saada niin ettei jää pyörimään jouset paikallaan olessa..
Riittäneekö tuo +17mm lisäkierre & kauluksen sorvaus 200srj. tolppiin minkäverran tuo on lyhempi 700srj:n tolppaan verrattuna? Vai otetaanko suosiolla 2-4cm kaulusta alemmas & lisää kierrettä?
Kiitokset etukäteen , toivottavasti ei ollut liian hankalasti selitetty :hello:
-Tommi